Ebook Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications ( 9th ed): Part 2
Ebook Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications (9th ed): Part 2 includes the following chapters: Chapter 9: overview of advertising management; chapter 10: effective and creative ad messages; chapter 11: endorsers and message appeals in advertising; chapter 12: traditional advertising media; chapter 13: online and mobile advertising; chapter 14: social media; chapter 15: direct marketing and other media; chapter 16: advertising media: planning and analysis; chapter 17: measuring ad message effectiveness; chapter 18: sales promotion overview and the role of trade promotion; chapter 19: consumer sales promotion: sampling and couponing;...
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.